200

Когато бях дете, бях леко обсебен от числото 200. Баща ми имаше полски Fiat 125p (оранжев, досущ, като този на снимката) и за разлика от повечето автомобили, произведени в Източна Европа, стрелката на спидометъра теоретично можеше да достигне до 190. Т.нар спидометър, аз наричах километраж, все пак не съм разбирал кой знае колко много. За справка, Лада, Жигули, Москвич, Шкода и прочее подобни коли, максимумът на уреда на таблото беше между 160 и 180 км/час.

Въпреки това обаче поляците произвеждаха и една друга кола - Polonez, която беше доста по-рядко срещана в България, но на спидометъра стрелката (пак теоретично) можеше да достигне до 200, като на машините от Западна Европа! Тези 10 км/час изглеждаха супер важни за мен и затова може би бях обсебен от числото 200.

Всичко написано дотук не е от особено значение. Но наскоро виждайки, че в този блог имаме 199 публикации, осъзнах, че въпросното число отново придобива някакъв смисъл за мен. Не, не вярвам в нумерологията. Слаб съм и по математика - изобщо не разбирах ония задачи от типа: Кола тръгва от град А за град C през град B и кара със 200 км/час. Ще стигне ли навреме за концерта на Biohazard?

Но 200 публикации не са малко. Това количество все пак е важно, защото макар да съм позагубил леко ентусиазма си за писане, отделях часове за една от най-големите ми страсти - слушане на музика и споделяне на мнения. Не само аз, разбира се - съратникът също.

Затова и реших, че юбилеят трябва да се почете с малко, емоционално за мен, текстче. Напред към 300!

P.S.: Хората, харесали страницата ни във Facebook са 284, станете 300 преди да сме направили 300 публикации.

Коментари

Популярни публикации