КЛАСАЦИЯ: Любимите албуми на Илиян



Дали защото не ми остава време за активна почивка, но напоследък ми липсва онзи ентусиазъм, с който пишех ревюта вече 2 години. Даже и сега отлагах до последно тази класация и в крайна сметка се оказа, че дори не мога да сглобя по 3-4 изречения за любимите си албуми. Най-трудно е да опишеш емоцията да слушаш един албум, когато си бил на 15 и да обясниш защо след още почти толкова години знаеш наизуст всичките текстове - какъвто например е случаят ми с Warning на Green Day.

Ако сте чели достатъчно ревюта в блога, ще знаете, че слушам доста стилове музика, но малко или много животът ми се е въртял основно около пънка. Затова и логично най-любимите ми албуми са пънк или поне моята представа за пънка. Много се чудих дали да не разширя класацията до топ 15 или дори до топ 20 и да включа Mad Caddies, Minor Threat, Weezer, Operation Ivy, The Flatliners... Обаче май щеше да е прекалено.

Ето и я самата класация, която излиза навръх 2-рия рожден ден на Scraggled Music:

Бонус: The Lawrence Arms - Oh! Calcutta (2007)
Защото се влюбих в този албум напук на първоначалния песимизъм спрямо тази група.

10. Bad Religion - The Process Of Belief (2002)

Защото това е BAD FUCKING RELIGION.

9. Sublime - Sublime (1996)
Защото без Брадли Ноуъл, музиката на 90-те нямаше да е същата.

8. Anti-Flag - Underground Network (2001)
Защото мразя политиците, ченгетата, военните и фашистите.

7. Lagwagon - Hang (2014) - ЪПДЕЙТ
Защото успя да пребори не само Hoss (1995), но и Trashed (1994). Защо ли?

6. Propagandhi - Potemkin City Limits (2005)

Защото Propagandhi ми е най-любимата банда за всички времена.

5. Rancid - ...And Out Come The Wolves (1995)
Защото го предпочетох пред Rancid (2000)

4. NOFX - Punk In Drublic (1994)
Защото That's me inisde your heeeeeeeeeeaaaadddd!

3. The Offspring - Ignition (1992)
Защото това беше любов от първо слушане.

2. Pennywise - Full Circle (1997)
Защото емоционалната тежест тук ме прави съпричастен към личната драма на Джейсън Матю Търск.

1. Green Day - Warning (2000)

Защото съм слушал хиляди пъти и го знам наизуст.

Коментари

Популярни публикации