Аз, фенът: 11 въпроса с Nina Haveheart

Няма да е кой знае каква изненада, ако призная, че досега всички гости в "Аз, фенът" дотук ги познавам малко или много. В крайна сметка, не е лесно да стартираш рубрика и да разчиташ, че ако пишеш на абсолютно непознати, те ще се отзоват веднага на въпросите.

Много се радвам, че най-накрая в лексикона имаме представител на нежния пол. С Нина се познавахме първо виртуално, още от MySpace времената, а след това вече станахме и приятели и в другия, истинския живот. Прекарвали сме безброй часове в чатене на тема музика преди, което бе основателна причина тя да бъде "набелязана" за отговаряне. В момента Нина е популярен блогър в България - може да намерите, какво я вълнува на Nina Haveheart's Blog и е активна природозащитничка към WWF.

Scraggled Music: С коя песен най-често свързваш детството си?

Първото нещо, което ми изскочи в ума беше – Macarena. Да, Los Del Rio – Macarena. Имам видео запис от мой рожден ден, на който танцувам на песента. Често ме караха да танцувам на нея по време на семейни сбирки, тюх, хаха.

Scraggled Music: Коя беше първата касетка, кояти си купи/презаписа и слушаш ли все още този албум?

Първата касетка, която ми купиха беше на Цветелина от един магазин в Пампорово. Уау! Още го помня, а бях на около 6 години, хаха. А, чакай, бе, въпросът е за първата касетка, която АЗ си купих, а аз се издадох, че съм слушала чалга като малка. Хаха. Пф, подобни майтапчета май не се получават добре при писмен отговор на въпроси, но нищо, опитах (бел. ред - yeah, nice try). Тааааааа… първият диск, който си купих беше на Bob Marley - Natural Mystic. Имах период около 7-ми и 8-ми клас, през който обичах много всички Marley-та и ги слушах заедно с метъла и пънка. После дойде хардкора и всичко приключи… Първата и единствена касетка, която си купих, е 3-Way Split на Vendetta, Skinflick и Last Hope.

Scraggled Music: Коя група успя да промени мирогледа ти и отношението ти към музиката?
 Нина гледа любимата си група, но не SOAD,  а българите Melekh

System Of A Dоwn или както я наричам – първата ми истинска музикална любов. Когато ги открих и се зарибих истински по тях, бях като обсебена. Събирах всичко свързано с тях, четях, гледах, слушах, фенгърлствах до последно и сякаш чрез тях навлязох истински в света на музиката, и разбрах какво е да обичаш дадена музика и група, и да си част от нещо по-голямо.

Scraggled Music: Какво си спомняш от първия концерт, който си посетила?


Някои неща, които си спомням, ще ги спестя, защото бях под 18 тогава, хаха. Няма, беее, аз бях (и съм) прекалено примерно момиче, нищо нередно не съм правила. Та… OMG! Отворих папката, в която си събирам постери от концерти и видях плаката на първия ми концерт – A-D Festival – Plastic Bo., Face The Truth, D.S.O.L., Soundbleed, Мурзилка, Angerpoint, Sickflag. А датата е 17.11.2007. 2007?!… Плача. Догодина ще станат 10 години от първия ми концерт. Ай, стига, бе! Какво си спомням ли? Спомням си залата, хората, това, че стояхме отстрани на "мелето" и това, че влязох за малко в "мелето", хм.

Scraggled Music: Ако си корабокрушенка на пуст остров и имаш възможност да избираш три албума, които да слушаш, кои ще са те?

Ох, това е много сложен въпрос. Но да речем - Parkway Drivе - Atlas, Всеки Следващ Ден - Часовник Без Стрелки (бел. ред. - а ние дори му имаме ревю - цъкни ТУК) и малко рап за разнообразие - La Coka Nostra - A Brand You Can Trust.

Scraggled Music: Има ли банда или изпълнител, за които никой не подозира, че слушаш и харесваш или просто те е срам да си признаеш за тях? Може да споделиш и само за конкретна песен.

Ъм, не.  Защо трябва да ме е срам от нещата, които харесвам? Тц, тц, тц, хахаха.

Scraggled Music: Ако имаш власт да забраниш на някоя група да свири и да издава албуми, коя би била тя?

Не ми е нужна подобна власт, защото никой не ме кара на сила да слушам нещо, което не харесвам, и знам, че нещата, които аз не харесвам са любими на други хора и няма да е много яко да ги лиша от музиката им.

Scraggled Music: Кой е най-недооцененият албум за всички времена?


Въпросите стават все по-трудни за отговор, хаха. Може ли да прескоча този?

Scraggled Music: Кой е албумът (вероятно на твоя любима банда), който най-много те е разочаровал досега?

Сигурно има и други, но албумът, за който се сещам точно сега е Masters Of The Dark Arts на La Coka Nostra. Супер много си промениха звученето в този албум в сравнение с A Brand You Can Trust. Така и не успях да го харесам.

Scraggled Music: Има ли банда, която винаги си искала да харесваш, но поради някаква причина, не можеш да намериш нищо специално у нея?

В момента ми изникна името на една българска група, но ако го кажа, навярно ще бъда отритната от хардкор обществото в България завинаги, хаха.

Scraggled Music: Смяташ ли, че музикалните ревюта могат да променят отношението ти към даден албум или група?

Отношението – не, но мисля, че са полезни от гледна точка на това да ти помогнат да решиш дали все пак да си пуснеш даден албум или не.

ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА:

Коментари

Популярни публикации