Corrosion Of Conformity - No Cross No Crown

Банда: Corrosion Of Conformity
Албум: No Cross No Crown
Лейбъл: Nuclear Blast, 2018
Жанр: Heavy Metal, Southern Metal, Sludge Metal, Stoner Metal, Hard Rock, Punk Metal
FACEBOOK

По стария закон на Мърфи, преди около седмица преди лягане си помислих "ае, к'во ше го сейввам тоя файл, няма к'во да стане", на другата сутрин разбрах, че лаптопът ми се е рестартирал ненужно и черновата за това ревю "отиде на кино". Не че бях написал нещо невероятно интересно, даже беше по-скоро го бих сложил в скучния, редови регистър. И понеже съм класически мързел и не ми се пъне да си припомням отдавна загубени изречения, нека направим това ревю ЗА-БАВНО (пиша го бавно, за да го прочетете по-внимателно)! Пък ако не е забавно, следващото ревю ще го натикам пак в скучноватата форма с 6-7 абзаца и толкоз.

Какво означава за Corrosion Of Conformity да се съберат в своя "класически" състав от мейнстрийм албумите им от 90-те?


Колко сложно е концептуалното съдържание на No Cross No Crown, който е съставен от 15 композиции, разделени на 5 тройки от 3 парчета, като първото от всяка тройка е интро/интерлюдия, а останалите 2 са истински песни, макар че за едноименният трак може да се поспори какво точно е?


Does it djent?


На колко трябва да увеличим "волумето", за да го слушаме "както си требе"?


Аз ли съм луд или тая обложка прилича съмнително на декор от филма Mortal Kombat: Annihilation?


Има ли написано ревю за Corrosion Of Conformity, в което да не се споменават двойното блек влияние - Black Sabbath и Black Flag и факта, че сред техните най-заклети фенове са банди като Metallica и Propagandhi?


И все пак - колко силно "удря" No Cross No Crown?

Последен (но не и по важност) въпрос - има ли парчета, които са идеални за шофиране?

💀💀💀💀7.50/10💀💀💀💀
ЧУЙ:  The Luddite   Cast The First Stone   Wolf Named Crow   Old Disaster   No Cross No Crown



Други подобни албуми:

Коментари

Популярни публикации