Attila - Guilty Pleasure

Artist: Attila
Album: Guilty Pleasure
Year: 2014
Label: Razor & Tie
Country: USA
Genre: Metalcore, Nu Metal, Deathcore, Rap Metal
FACEBOOK

Автор: Илиян Иванов

Един от любимите ми вицове е следният: "Ако харесваш филмите с Адам Сандлър, значи най-вероятно не можеш да четеш". Смисълът на шегата е ясен - Адам е дъното на плоския тоалетен хумор в киното, въпреки че аз се кефя на някои от старите му роли като тази в Airheads (Въздухари).

В този ред на мисли поставям въпроса "Какъв човек трябва да си, за да харесваш Attila?". Абсолютно съм сериозен и искам някакъв логичен отговор, защото с нескрито отвращение изслушах абсолютно целия Guilty Pleasure - най-лайняната музика, която съм слушал от години насам.

Според фронтмена на Attila - Fronz, аз трябва да спадам към категорията на хейтърите, които живеят в мазета и завистничат на дребно през клавиатурите на компютрите си като анти-българин на мач на Лудогорец, а той... Той просто е най-якият пич на света - толкова готин, че кучките около него му налитат като гълъби на трохи в парка и на него не му пука какво говорят за него.

Толкова много не го ебе за никого, че е написал 13 текста, в които обяснява, колко много не го ебе за никого. Още в откриващата песен Pizza, Sex & Trolls може да се натъкнем на изключително дълбоки и проникновени лирически послания като "Yeah it's 2014 and everyone around you is a critic and a life judge".

Как смеете, низши комплексари? Вие не сте виждали цици на живо, а си позволявате да го плюете и да го "храните" в Интернет! Елате да му го кажете в очите на Fronz, бе, motherfuckers! Докато вие си цъкате на клавиатурата, той шляпа женски задници, налива се с уиски и взима наркотици, които вие сте виждали само в Breaking Bad.

Хейтъри, а знаете ли, че "СВЕТЪТ МОЖЕ ДА МУ СМУЧИ КУРА" на Fronz? Него и бандата му никой не може да ги спре да си наврат фалосите в устите на всички комплексари, дръзнали да ги обиждат в коментарната секция на YouTube.

Всъщност анализът на текстовете на всяка една песен на Attila може да бъде сведено до едно и също нещо: "Ти си лайно, аз съм велик, майната ти, яж ми кура, не ми пука за теб, но ме дразниш". В същото време инструменталите не само, че са тотално неслушаеми, но и създават опасност да се наложи да ми правят лоботомия.

Абсолютни неразличими един от друг рифове и брейкдаун части, които се повтарят до безчет във всяко едно парче, като тук-там (за да покажат на хейтърите, че го могат) има и някое друго соло. Самите вокали на Fronzy правят така, че на човек му се приисква едно време през 80-те рок/метъл и хип-хоп бандите никога да не си бяха подавали ръка за съвместни песни.

Генералният ми извод е, че Attila и всички подобни групи, свирещи в този стил като Falling In Reverse и Black Veil Brides, са принизили музиката до три неща:

1. Не ни пука, че не ставаме, важното е, че ебем кучки
2. Няма нужда да измисляме цял албум, ще запишем една песен 13 пъти с различни имена и никой няма да разбере разликата, а ние пак ще ебем кучки
3. THE WORLD CAN SUCK MY DICK

ОЦЕНКА: 0,5/10






Коментари

Популярни публикации