Аз, фенът: 11 въпроса с Радослав Пенев

Закриваме седмицата и даже месеца с още едно интервю в рубриката "Аз, фенът". Поредният ни гост е един млад музикант от София, а неговото име е Радослав Пенев. 

Радо очевидно е разнолик, тъй като до момента е свирил в две групи на различни инструменти. В настоящата му метъл група Citizen Erased, той свири на барабани, но до преди това е бил вокалист и китарист на несъществуващите вече поп пънкари Screanshot.

Scraggled Music: С коя песен най-често свързваш детството си?

Мога да започна със куп неща, които ми идват на ум, но най-честно ще е да кажа,че е Bad Habit на The Offspring. Песента винаги ме кара да избухвам и да искам да съм все още онова объркано хлапе, което не знае накъде ще поеме в бъдещето.

Scraggled Music: Коя беше първата касетка, коятo си купи/презаписа и слушаш ли все още този албум?

Доколкото помня, всичко започна, когато бях с моя брат, бях на 6 годинки и в един слъчев и хубав ден си купих на касетка Kerplunk на Green Day. Тoва бе като ново начало на живота, който се промени мигновенно. Емоцията, която ми предадоха все още я има и е прясна, като кафето, което пия всяка сутрин с 3 лъжички захар... хех (бел ред. - yikes, кафе със захар, OMG). След това почнах да се интересувам и от други банди, които свирят подобни неща, че даже и по-тежки. Бих могъл да кажа, че си пускам Kerplunk почти всеки ден и не ми омръзва, трудно бих се разделил с такива герои. И така до ден днешен си ги слушам и тъй като са ми повлияли от емоционална гледна точка.

Scraggled Music: Коя група успя да промени мирогледа ти и отношението ти към музиката?

То вече е ясно, че са Green Day. Може да е смешно, но е факт... с тях заспивах и ставах почти всеки ден. Още от дете, като чух за пръв път тяхна песен, се влюбих в гласa на Били Джо. С гласа, китарата и баса и най-якият инструмент за мен - барабаните, Green Day сякаш знаят как да нанасят удари по емоциите и щастието.

Scraggled Music: Какво си спомняш от първия концерт, който си посетил?

Щеше ми се да кажа, че първият ми концерт е бил на мои любимци, но всъщност истината е, че беше на Ogi 23. Помня даже точната дата - беше 24 август 2012 г. в град Черноморец на брега в едно барче, входът беше безплатен. Няма нищо по-хубаво от почивка, бира и приятели, с които да отидеш заедно на концерт.

После дойде т.нар. "голямо събуждане", когато видях, че едни от любимите ми групи ще ми донесат много радост в последното ми ученическо лято. Естествено, говоря за The Оffspring през 2014-та. Няма да забравя, какво казах на приятели те си тогава "Оф, къде има пого, защо няма движение, затова ли чаках толкова време да дойдат?" и само секунди по-късно видях чичаци да се бутат и скачат все едно към някакво неизбежно щастие.

Scraggled Music: Ако си корабокрушенец на пуст остров и имаш възможност да избираш три албума, които да слушаш, кои ще са те?

Всъщност бих живял без албуми, защото вместо това бих взел китара, за да мога сам да си правя кефа. Но тъй като трябва да отоговоря адекватно на въпроса, ще взема трите ми ми най-любими музикални творения - NOFX - Punk In Drublic, Twenty One Pilots - Blurryface и Parkway Drive - Atlas.
Ерик "Smelly" Сандин от NOFX? Не, Радо от Citizen Erased

Scraggled Music: Има ли банда или изпълнител, за които никой не подозира, че слушаш и харесваш или просто те е срам да си признаеш за тях? Може да споделиш и само за конкретна песен.

Аз мисля, че не трябва да ни е срам от това, какво сме и какво слушаме, защото всеки стил може да създава свое "специфично чувство". Трябва да уважаваме музиката във всичките ѝ форми, тя е универсално изкуство за изразяване.

Scraggled Music: Ако имаш власт да забраниш на някоя група да свири и да издава албуми, коя би била тя?

Защо трябва да има такава власт?

Scraggled Music: Кой е най-недооцененият албум за всички времена?

Мисля, че Metallica имат едно адски недооценено творчество, наречено St. Anger. Според мен албумът и особено едноименната песен са супер готини, дори и да са записани, хм... как да кажа - некачествено.

Scraggled Music: Кой е албумът (вероятно на твоя любима банда), който най-много те е разочаровал досега?

Просто не мисля, че има такъв, хаха.

Scraggled Music: Има ли банда, която винаги си искала да харесваш, но поради някаква причина, не можеш да намериш нищо специално у нея?

Не мога да се сетя за конкретна банда, но понякога не си пускам нещо, само защото мисля, че може да не ги харесам или да ги намразя, отколкото да намеря нещо специално. "Специалното" се открива по-късен етап на слушането

Scraggled Music: Смяташ ли, че музикалните ревюта могат да променят отношението ти към даден албум или група?

Ревютата са за любителите на музиката, да изкажат мнението си. Пожелавам успех на блога, да продължавате да изказвате мненията си.

ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА:

Коментари

Популярни публикации