Аз, фенът: 11 въпроса с Георги Димитров

С подновяването на писането в блога, отново ще се опитаме да представим и нови интересни гости в рубриката ни "Аз, фенът", където ще задаваме идентични въпроси на популярни и не чак толкова популярни музиканти, журналисти, блогъри, колекционери и изобщо всякакви хора, свързани с музиката.

Следващият ни гост е един най-видните и енергични представители на българския ъндърграунд. Георги Димитров е познат на всички най-вече като вокалиста на обичаната от мало и голямо хардкор банда Expectations. Освен това той пее и в друга родна група - Покой, основател е на Strange And Fresh Bookings и планира да издава експериментален хип-хоп под псевдонима King Rat. С две думи, Георги е перфектният гост за рестарт на "Аз, фенът".

С коя песен най-често свързваш детството си? 

Nirvana – Smells Like Teen Spirit и между другото все още се чувствам дете. Музиката ме държи млад и свеж.

Коя беше първата касетка, коятo си купи/презаписа и слушаш ли все още този албум? 

Първата касетка, която слушах беше "компилация", презаписана от сестра ми. Доколкото помня, тя включваше Nirvana, Guns ‘N’ Roses, Милена, Metallica и Garbage. Първите дискове, които си взех, бяха bootleg CDs от един дядо в Ямбол и пак доколкото си спомням – Limp Bizkit, Iron Maiden и Dio.

Коя група успя да промени мирогледа ти и отношението ти към музиката? 

В много ранна възраст може би Iron Maiden, а в малко по-късна възраст  - Killswitch Engage. Паля един джойнт след работа и си пускам Brave New World или Alive Оr Just Barely Breathing.

Какво си спомняш от първия концерт, който си посетил? 

Беше бирен фест в парк в Ямбол. Имаше доста хора и аз бях качен на гърба на един съученик на сестра ми. За първи път слушах P.I.F и Конкурент.
Нормална сцена от концерт на Expectations. В бекграунда се
се виждат и лица на други хора, участвали в рубриката "Аз, фенът"


Ако си корабокрушенец на пуст остров и имаш възможност да избираш три албума, които да слушаш, кои ще са те?

Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank
Iron Maiden – Brave New World 
Deep Purple – Burn 

Има ли банда, или изпълнител, за които никой не подозира, че слушаш и харесваш, или просто те е срам да си признаеш за тях? Може да споделиш и само за конкретна песен.

Слушам абсоютно всякакъв вид музика и не ме е срам, хехе!

Ако имаш власт да забраниш на някоя група да свири и да издава албуми, коя би била тя? 

Хмммм... дълъг списък. Ще го запазя за себе си.

Кой е най-недооцененият албум за всички времена? 

Richard Hell Аnd The Voidoids – Blank Generation.  Благодаря на Горо aka Goroe, защото той ми показа тези артисти през 2006 и все още чувствам,че този албум е един от най-легендарните пънк албуми създавани някога.

Кой е албумът (вероятно на твоя любима банда), който най-много те е разочаровал досега?

Killswitch Engage – Self- Titled (2009)... Все още не знам защо?!?!?!?!?!?

Има ли банда, която винаги си искал да харесваш, но поради някаква причина, не можеш да намериш нищо специално у нея?  

Deftones. Заради цялото напрежение от страна на Рижия от Всеки Следващ Ден и Overdawn и Анката от Всеки Следващ Ден и Redound (бел. ред. - Риж, ако четеш това, ти може да си също в рубриката в Някой Следващ Ден).

Смяташ ли, че музикалните ревюта могат да променят отношението ти към даден албум или група?

Абсолютно не, тъй като 99% от журналистите в музикалната сцена и индустрия не могат да бъдат обективни и просто спрях да чета ревюта.


ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА:

Коментари

Популярни публикации