Аз, фенът: 11 въпроса с Иван Шопов

Иван Шопов надали има нужда от представяне, но пък все трябва да напиша нещо като въведение, нали? Затова ще споделя един спомен, за който се сетих след като ми се удаде възможността да го разпитам за "Аз, фенът".

Преди може би 6-7 години Иван a.k.а. Cooh беше на един купон у нас, поканен от общи приятели. Не говорих много с него, но ми се стори свестен пич, дошъл просто да се забавлява в нечий апартамент. След няколко дни споделих на едно момиче, с което по това време се срещах, че Cooh е бил у нас и тя изпадна в истерия "АААА, ама как така? Не мога да повярвам, че той е бил у вас". 

Кой е истинският Иван Шопов обаче? Отговорите ще могат да получат тези, които ще посетят 4-тото издание на неговия музикален маратон ONE MAN PARTY, който ще се проведе на 16-ти декември в София и феновете на електронната музиа у нас ще видят различните превъплъщения на диджея - Cooh, Balkansky, Drumkid и разбира се, Ivan Shopov + голям набор от гости/съратници (повече инфо за събитието в линка). А какъв е Иван Шопов, когато не е музикален артист, а просто фен, ще разберете от следващите въпроси и отговори.

С коя песен най-често свързваш детството си?

John Lennon - Imagine.


Коя беше първата касетка, коятo си купи/презаписа и слушаш ли все още този албум? 

Първата касетка беше дошла от брат ми - Sepultura - Arise, като после заедно събрахме над 600 касети с метъл, пънк, индъстриъл и какво ли още не в тази посока.

Коя група успя да промени мирогледа ти и отношението ти към музиката? 

Много са, The Gathering, Edge Of Sanity, Ministry и Godflesh ми дадоха много посоки, но Aphex Twin и The Panacea промениха мирогледа ми към електронната музика през 1996-та. 

Какво си спомняш от първия концерт, който си посетил?

Как гледам замечтано сцената и си представям, че съм на нея един ден. 

Ако си корабокрушенец на пуст остров и имаш възможност да избираш три албума, които да слушаш, кои ще са те?

Много труден въпрос. Някой от албумите на Мистерията на Българските гласове, Brambles - Charcoal, Erik Truffaz & Murcof - Mexico.
Иван Шопов и дамският вокален квартет Авигея
се подготвят за Coachella 2017 😜

Има ли банда, или изпълнител, за които никой не подозира, че слушаш и харесваш, или просто те е срам да си признаеш за тях? Може да споделиш и само за конкретна песен.

Не ме е срам от нищо, което слушам, но да речем че по-неочаквано е любимото ми парче на Bring Me The Horizon - Hospital For Souls.

Ако имаш власт да забраниш на някоя група да свири и да издава албуми, коя би била тя?

Нямам забележки към никого, стига да не ми е в ушите 😀

Кой е най-недооцененият албум за всички времена?

Edge Of Sanity - Crimson.

Кой е албумът (вероятно на твоя любима банда), който най-много те е разочаровал досега?

Новия албум на Bring Me The Horizon, хаха (бел ред. - визира That's The Spirit, който разочарова и Вичо от нашия блог).

Има ли банда, която винаги си искал да харесваш, но поради някаква причина, не можеш да намериш нищо специално у нея? 

Ох, много са....например Mastodon.

Смяташ ли, че музикалните ревюта могат да променят отношението ти към даден албум или група? 

Определено, постоянно следя какво се пише и много често така откривам нови заглавия и музика.

ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА:

Коментари

Популярни публикации